Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,160,102 members, 7,842,174 topics. Date: Monday, 27 May 2024 at 10:33 PM

Quelle Mutuelle Vous Pouvez Me Conseiller? - Health - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Health / Quelle Mutuelle Vous Pouvez Me Conseiller? (571 Views)

(2) (3) (4)

(1) (Reply)

Quelle Mutuelle Vous Pouvez Me Conseiller? by auguste22: 6:10pm On Sep 20, 2010
bonjour ben on m'a conseillé la mutuelle de SwissLife mais j'ai besoin avant ça de vos avis ça m'intéressent beaucoup merci d'avance.
Re: Quelle Mutuelle Vous Pouvez Me Conseiller? by Nobody: 6:41pm On Sep 20, 2010
A poser des questions en Francais sur un site Nigerian, je suppose donc que la beu que tu fumes doit être trop forte et je te conseille de diminuer le dosage ou alors de la melanger avec un peu plus de tabac. mdr!
bonne chance. . . . . . . . .

(1) (Reply)

How To Stop Snoring(part 1) / Best Kidney , Liver And Heart Care In India . / Advise Pls

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 5
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.