Stats: 3,200,414 members, 7,974,694 topics. Date: Monday, 14 October 2024 at 09:48 AM

EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) - Crime (3) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Crime / EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) (40921 Views)

EFCC Raids Yahoo Boys Scamming Australians / 39 Suspected Yahoo Boys Arrested In Hideouts In Osun And Ogun (Photo) / EFCC Arrests 37 Yahoo Boys In Owerri, Cars Recovered (2) (3) (4)

Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by MansoryMX(m): 11:25pm On Mar 08, 2021
Vickym1:
So someone can't have laptop anymore in this con3

I don’t even have a laptop anymore, no flash drive, and hard disk in my home as well, make person nor go use bad belly lie for my head say na I dey run street. Any international transactions I wan do na my phone. I don’t use Face ID, only passcode known to me alone. If you try am 3 time, my phone go wipe itself. Last I am not in Facebook, Snapchat or Twitter and My IG account looks discrete. If you dey run street or Btc trade, these are the guidelines! Make I see how Efcc wan te catch you!

Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Vickym1(f): 11:34pm On Mar 08, 2021
MansoryMX:

I don’t even have a laptop anymore, no flash drive, and hard disk in my home as well, make person nor go use bad believe lie for my head say na I dey run street. Any international transactions I wan do na my phone. I don’t use Face ID, only passcode known to me alone. If you try am 3 time, my phone go wipe itself. Last I am not in Facebook, Snapchat or Twitter and My IG account looks discrete. If you dey run street or Btc trade, these are the guidelines! Make I see how Efcc wan te catch you!
Na wah ooo for this con3 even the fone sef is not even save.
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by witworth(m): 11:45pm On Mar 08, 2021
drmikeadams:

Those boys no dey get sense,,,my neighbor,wit tatoo,too many friends, noise making, , aii body for street know am as g boy.....them no d fit lay low
no mind them, na unreasonable show off Dem dey do, when some of Dem no get maturity sense, as if na only Dem dey do fraud dey collect money, Dem go come dey show off, na why Dem dey arrest Dem plenty together anyhow for even the same place, Dem no know say many things dey wey we still wan achieve join the work, me I no fit dey work everyday make efcc come collect everything one day o, who wan help me when it happens, shey na the useless government wey send these efcc thieves or na their accomplices the judges wey Dem dey wait for blood to drop.
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by MansoryMX(m): 11:56pm On Mar 08, 2021
Vickym1:

Na wah ooo for this con3 even the fone sef is not even save.

It is safe. Me! Nobody go fit force me to open my phone ! Not in this life or the next to come. I am a Crypto trader and na im be my daily bread!
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by charlesucheh(m): 11:57pm On Mar 08, 2021
if there are no oturumokpos in those items displayed,
Then, they aren't yahoo boys.
show us the jujus.
Yahoo boys these days don't hit that big without there backups (sakawa)

Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by ogbonti: 12:00am On Mar 09, 2021
SmellySperm:
abeg any update on the covid19 survival funds abroad?

are u in abroad? wetin con sain u with abroad money? na pipo like una no dey make me reason anybody for naija even those wey really need help

becuz una no wan work - na just to get free money here and there - pipo never pay bills - many are facing eviction for months of rents unpaid

but lai lai - una no won reason that one - awon boys don dey bring out calculator dey times 450 by $ - oloriburuku

so becuz abroad won pass stimulus - so you must nack akpako - oya e don ready com collect my own make i see - yey e him be sile grin
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Vickym1(f): 12:01am On Mar 09, 2021
MansoryMX:

It is safe. Me! Nobody go fit force me to open my phone ! Not in this life or the next to come. I am a Crypto trader and na im be my daily bread!
My dear dnt say that where those thiefs called Sars dey oo
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Nobody: 12:03am On Mar 09, 2021
ogbonti:

are u in abroad? wetin con sain u with abroad money? na pipo like una no dey make me reason anybosy for naija een those wey really need help

so becuz abroad won pass stimulus - so you must nack akpako - oya e don ready com collect my own make i see - yey e him be sile grin

Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by ekochris(m): 12:14am On Mar 09, 2021
Kelvin3476:
EFCC DOING BETTER WORK TO ARMY

What is this one saying?

Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by MemoriesAndMe: 12:27am On Mar 09, 2021
Vickym1:
Its suspicious for 37 people to sit together with laptops in one place if something illegal isn't happening. The real smart ones don't have to operate in a crowd like these hungry ones.

Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Tersgiolla: 1:02am On Mar 09, 2021
>>>> Welcome to the best intimate dating site -- http://www.Sexconn.Com
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by MansoryMX(m): 1:35am On Mar 09, 2021
Vickym1:

My dear dnt say that where those thiefs called Sars dey oo

During SARS era! Then dey look face ooo! Nor be everybody dem fit harass sha cheesy
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Kellie069(m): 2:27am On Mar 09, 2021
Watin concern Ilorin EFCC n Ado ekiti residence ?
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by West2019(m): 2:39am On Mar 09, 2021
Free then
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Viganti(m): 5:01am On Mar 09, 2021
Biden gonna make a speech on Wednesday about it
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Unrated900(m): 6:01am On Mar 09, 2021
lilvicky68:
Ok nice one EFCC.. happy international women's day to the married women here on Niaraland..the rest can get theirs from their league of sugar daddies..

Forget sugar daddies self don wise

Girls are begging men to marry now a days.
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by 9jaRealist: 6:55am On Mar 09, 2021
Vickym1:

Quit defending criminals...
Unless you are one of them.
>
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by HRMK: 7:28am On Mar 09, 2021
Vickym1:
laptop,to do what pls!
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Vickym1(f): 7:55am On Mar 09, 2021
MansoryMX:

During SARS era! Then dey look face ooo! Nor be everybody dem fit harass sha cheesy
cheesy cheesy
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Kelvin3476: 8:13am On Mar 09, 2021
ekochris:

What is this one saying?
MR SCAMMER I CALL UR NAME ?
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by DLuciano: 9:06am On Mar 09, 2021
Vickym1:

Ok what about the cars? what kind of work are they doing to own such cars at their age?

Lets give Kudos to efcc
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Alejobs: 9:37am On Mar 09, 2021
Laptop powerbank for you!

Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by iokpebholo: 9:46am On Mar 09, 2021
EFCC should focus on Edo/delta state....These Yahoo guys are far becoming a very terrible nuisance
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Nobody: 2:24pm On Mar 09, 2021
monsterg:
Wey you, run comot no dy yawn dust here.. i dy ur delta here dy folo up, noise making here na excess.. No dy talk wetin u nor knw oh..

That is not enough noise compared to what Yoruba boys are doing on social media (instagram). How many warri boys and benin boys dey make noise for social media with yahoo money?

@mobbliss when make noise for instagram, efcc hold am till just now.

Truth is, Delta and Edo people nor really dey show off for instagram unlike the yorubas. Una too dey cast unaselves.

And na those Yoruba Muslims dey set una up oh. Make una try dey catch those yoruba muslims and beat them well well.
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Samari29(m): 8:14am On Mar 10, 2021
EFCC NA SCUM BAG. Dem still carry PS3 awon Weyrey
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by SonOfSatoshi(m): 9:08pm On Mar 11, 2021
SmellySperm:

my OG ...abeg update me once them pass am jare coz street dry
Dem don pass am oo brodaly, Biden just sign am into law grin
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Nobody: 10:04pm On Mar 11, 2021
SonOfSatoshi:
Dem don pass am oo brodaly, Biden just sign am into law grin
thanks my OG...cash out na sure grin
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by SonOfSatoshi(m): 10:58pm On Mar 11, 2021
SmellySperm:

thanks my OG...cash out na sure grin
Real mata cheesy
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Nobody: 10:59pm On Mar 11, 2021
SonOfSatoshi:
Real mata cheesy

Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Whatshallido: 11:36am On Mar 12, 2021
Hmmmm. This new EFCC boss is working.
Re: EFCC Raids Yahoo Boys’ Hideouts In Ekiti, Arrests 37 (photos) by Whatshallido: 11:41am On Mar 12, 2021
Emmasnoop:
waitin dey sweet you the one the Government they do u so nor pass Yahoo, Okpo.
I wan even learn yahoo self,but I no dey see who to teach me.
Na. Yahoo sure pass for this present Nigeria economy.

My Phone Was Stolen And My Firstbank Account Was Debited Without My Pin ! / Uwa: Police Arrest Two Over Rape & Murder Of UNIBEN Student / Phone Thieves Caught, Handcuffed & Made To Sing Publicly In Anambra (Photos)