Welcome, Guest: Register On Nairaland / LOGIN! / Trending / Recent / New
Stats: 3,191,320 members, 7,943,794 topics. Date: Monday, 09 September 2024 at 02:17 AM

Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady - Culture (458) - Nairaland

Nairaland Forum / Nairaland / General / Culture / Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady (484696 Views)

Why Are You Proud To Be Nigerian? / Igbo Kwenu! Kwezuo Nu! Join Us If You're Proud To Be An Igbo Guy/lady / Igbo Kwenu! kwezuo Nu! Join Us If You're Proud To Be An Igbo Guy/Lady (2) (3) (4)

(1) (2) (3) ... (455) (456) (457) (458) (459) (460) (461) ... (579) (Reply) (Go Down)

Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ifyalways(f): 9:08pm On Mar 22, 2008
deola nwenu too grin

Umu igbo hi kiss
Romanus lol. . . .goterem okpa 9th mile buko cool
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by presido1: 12:32pm On Mar 23, 2008
Happy Easter Ma fellow Landers
May today brings to us what ever we have longed for.
Ka Chineke mezie okwu.
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by Ikomi(m): 3:19pm On Mar 24, 2008
Easter nka atogbo kpala unu, onwe gi onye na aputa kpa eba.

ifyalways:
haha lekwa nu ijiji ooooo,ijiji sikwa na o so na ndi choir

Reading this line again today made me remember a story I heard a long time ago. lol.

You know it all happened in a country side church.

There was this old man, he was a regular in the church, never missing any sunday.
So he one day went up to the quire master, said he would like to be a member of the choir.
Although the quire master would not really want him as a member he didn't know how to give him an outright NO as an answer. So he allowed him join the quire. But the old man has the worst voice anyone could imagine, then at the urge of the other members of the choir the quire master called at the old mans house one day and gave him the news the old man most dreaded, "He would no longer be a member of the choir."

Two sundays passed after the quire master went to the old mans house and there was no sign of the old man in the church, everyone was worried, so the pastor of the church took it upon himself to go to the old mans house and find out what was wrong, although he was in the know that the old man was to be told to leave the quire, but he felt going to see the old man would encourage him to come to church again.

When the pastor got to the old mans house, the old man was quietly seated looking out of the window, the pastor was so happy to see him, if only for the fact that the old man is alive.

When the pastor asked the old man why he hasn't been coming to church, the old man said
"You see pastor am not so worried that I was thrown out as a member of the choir, but I am so disturbed with the thought that when am long gone, would I also be thrown out as a member of the celestial choir."

The pastor had no answer to that question, so he went back to church met with the quire master, and told him he must go back to the old mans house and tell him that he would be re-admitted as a member of the quire.

The quire master did as he was told, and the next sunday the old man came to church, looking very happy, sang his heart out, although he was still out of tune, but all the same sang his heart out.

He went home the happiest man that day, but do u know what Ify, he never made it back to that church again. You know why? Yeah he died. smiley

So u tell me do u think he would be a member of the celestial quire. lol

Well the moral of the story is, dont count Ijiji out yet. lol

Have a song for easter anyway.
https://www.youtube.com/watch?v=Ejk8cGv1VIY

Nwaaaaannnndddddddoooo I love this song soooooo much, lol. Hope I paid back a song for a song.

https://www.youtube.com/watch?v=_TA8_RP0uo8
And dont come asking me what it means, find out. lol

And to all my friends Be good, and if u cant be good, at least be careful.

https://www.youtube.com/watch?v=uiB6vT5HT3U

Romeo I beg I left a message for u in your yahoo messenger, keep in touch.
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by echelon(m): 3:31pm On Mar 24, 2008
ifyalways:

Romanus lol. . . .goterem okpa 9th mile buko cool

Hmmmm,  okpa 9th mile,  reminiscent of those days  tongue
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by Trev(f): 3:37pm On Mar 24, 2008
Elendi nwe Owerii OWERRI!!!!!

Owerri maramma,
Owerri eji emeonu,
Elema ukwu egbo ewu
Nga mma duru gwu, OWERII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Owu anyi ohhhhh!!!!
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ifyalways(f): 6:28pm On Mar 24, 2008
happpppppppppy Isita umu igbo niile.
presido1:

Happy Easter Ma fellow Landers
May today brings to us what ever we have longed for.
Ka Chineke mezie okwu.
Amen !
lol Uncle Ikomi. . . .akuko nke gi a dikwa egwu na uto.  cheesy ngwa nsogbu anoghi,ijiji  might be considered soon  grin lmao anyway o di nma.i have taken note now. . songs,choirs,heaven and men. . . . lol
Trev happy Isita ada oma Owerri.ndeewo.  kiss
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by toshmann(m): 12:14am On Mar 25, 2008
umunne iwew ewekwala onu o, toshmann nwa mama ka na eme meri-meri with asa bekeee no obodo obama cheesy

faketan et al. . .
onye ife m na ewe iwe ya biko wegbuo ya
selense grin

ikomi, ilutala nwanyi cheesy

toshmann 1:0 faketan, ikomi, presido, romanus etc cheesy

iluta nwanyi di mma eeeeh cheesy
iseee cool
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by faketan(m): 4:10pm On Mar 25, 2008
Tosh
hehe. kedu onye o bu? kedu mgbe I ga-alata?
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ghettochyk(f): 5:03pm On Mar 25, 2008
Trev:

Owerri maramma,
Owerri eji emeonu,
Elema ukwu egbo ewu

Owu anyi ohhhhh!!!!
Trev:

Owerri maramma,
Owerri eji emeonu,
Elema ukwu egbo ewu

Owu anyi ohhhhh!!!!
Nne welcome. Ke side owerri i si? i ka bi owerri ugbua?
anyway, ihe a wughi "ke ebe kacha nma n'ala igbo" thread", mana o wu Igbo unity thread. k'anyi hapu ya etu a smiley
lol! hmm, akwa o wu otu owerri muwa gakwara? ya ka eji emezi onu ugbua? lol. anyway, a fukwara m owerri n'anya. owerri wu ebe a nozikwa. cheesy

Happy Easter everyone!!
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ghettochyk(f): 5:07pm On Mar 25, 2008
deola1:

igbo nwenu undecided

nwezuo nu.

ewu nkapi
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by Nobody: 5:57pm On Mar 25, 2008
Moi moi m siri this Easter bu helele.
chei
I outdid myself cool
onye choro ya?
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by echelon(m): 6:22pm On Mar 25, 2008
nwando:

onye choro ya?

A choro m ya. Biko tinye ya na Fedex osiso gwa ha bute ya na Woji, PH  grin

thinks nwando is up to no good
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ifyalways(f): 7:07pm On Mar 25, 2008
lmao,GC cheesy
owerri amaka.site na douglas ga wethral ga onitsha road garuooo amakohia tongue

igbo ndeewo
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by toshmann(m): 11:59pm On Mar 25, 2008
nwando:

Moi moi m siri this Easter bu helele.
chei
I outdid myself cool
onye choro ya?

BabyO
i makwa na abiara m US this month, isighikwanu ka i faxiara m obere moi-moi. anyway, agara m ohio na easter ga hu ndi be anyi, erikwara m pieces ebe ahu cheesy

ka m kwadowe ilaghachi cardiff. . .
schoolu nke a sef . . undecided . . ike agwula m . . .  undecided  m sikwanu achoghizi m igu again, wetin go happen angry
mpa m kwesiri ime understand grin after all, ihe nile m guru na unical, emego m qualify iza highly educated already cool
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by otele(m): 12:03am On Mar 26, 2008
chineke emeela ha agbaputa nwanne m

http://www.guardiannewsngr.com/breaking_news/article01

(security agents rescue abducted wife of . . )
grin grin grin grin
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by christiely: 6:21am On Mar 26, 2008
cha cha cha nu mma manu!nde be anyi kedu?e ji m na aka na ahu siri unu ike.
represntin mbaitoli l.g.a Imo State,Nwachinemere 1 of Nairaland.Lol
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by presido1: 9:10am On Mar 26, 2008
toshmann:

BabyO
i makwa na abiara m US this month
, isighikwanu ka i faxiara m obere moi-moi. anyway, agara m ohio na easter ga hu ndi be anyi, erikwara m pieces ebe ahu cheesy
I thought you spoke with her on phone, Tosh Tosh so ihe na eme gi ka na eme gi.
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by echelon(m): 5:28pm On Mar 26, 2008
presido1:

Tosh Tosh so ihe na eme gi ka na eme gi.

Ndi okenye si na agadi nwanyi anaghi aka nka n'egwu o mara agba!
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ifyalways(f): 7:44pm On Mar 26, 2008
christiely:

lol
i bu nwoke ka i bu nwanyi ? grin intoduce your introdonkowa ofuma biko nwa mba9 tongue
ndeewo na ukwu ngwo na akuko ndi igbo na NL. ole eji i jiri bia sef ? angry
Otele anya m jiri hu gi agaghi ekpu ugogbe anya,longest time
Romy e chefukwala okpa 9th mile m,enjoy yourself and kelekwa madam cheesy
Pres/FromUk. . . e kwela uwa nu olu mu na gi sad megharia ahu now buko.
lol ndi owerri,o nwere egwu a na aku na heartland FM then,e chetara m di thing ugbua,egwu ndi iwe. . . . grin
kpola mu ooooh
unu ekwela uwa nu olu m ooooh
kpola mu ooooh
unu ekwela uwa nu olu m ooh tongue

pres were azu ire gi guo eze ihu gi onu grin
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by christiely: 9:01pm On Mar 26, 2008
ifyalways:

lol
i bu nwoke ka i bu nwanyi ? grin intoduce your introdonkowa ofuma biko nwa mba9

a bu m nwaanyi.aha m bu chizitere.
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by Trev(f): 12:57pm On Mar 27, 2008
ghettochyk

Abum onye Emekukwu,nwa afo Owerri North L.G.A.
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by echelon(m): 1:00pm On Mar 27, 2008
Ndi Owerre a sef grin
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ifyalways(f): 2:47pm On Mar 27, 2008
lol
igbo kwenu grin
trev ndeewo.Emekuku . . .azaraowuala na azaraogbaelu tongue
christely so i bu nwanyi. . .chizitere gi na ezi okwu na threadia.ya gaziere gi kiss

igbo hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by Mortiple(m): 5:29pm On Mar 28, 2008
christiely:

Nwanna Christiely, Mbaitolu (Mba9) adigwo represented. Ibia-ruo-la! Ndibe anyi si na aburu na ahughi na nta gwuru agwu (a clan that is not well represented in a communal hunting exercise has probably gone extinct!) Mbaitolu so kwa biri.
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ifyalways(f): 5:18pm On Mar 29, 2008
Threadia dika o nwere onye whineri ya backwards  grin
umu igbo eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh,Biafra owu e setiela ?
Uncle Ikomi owu G4 anyi owu?
Romy,a hotara m gi,enugu na ato ka mmanu anwu,enjoy.
Mortiple na ndi mba9 dalunu.
Presssssssssssssssssssssssssss,ole ije?
Gc ole otu i mere?
Nneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenne igbo,cheiii its not fair at all  sad
Faky uhm. . . .hmn. . .ohm. . . .ok  kiss kiss kiss kiss kiss
Echelon. . . . . . . ,  . . .ndeewo.
Darfur . . , . ebelebe igbaaaaaaaaaa grin
youngies o dikwa na nma?
Trev na Christely  kiss kiss kiss otu love.
Zandra  kiss kiss kiss

igbo kwenuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu  grin
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by SamMilla1(m): 8:55pm On Mar 29, 2008
AMAGHI M NA OBU EBEA KA UMU IGBO NA ENWE NZUKO, EBE ODI OTUA, UNU GA NA AHUZI M EBEA OGE NILE,

KA EMESIA NU,
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ifyalways(f): 7:01pm On Mar 30, 2008
Igbo kwenu oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
ndu mmiri na ndu azu.
Otele biri agbataobi ya birikwe ooooo
nke onye diri ya,nke anyi diri anyi
kwezuonu oooooooooo

Sam milla ndeewo,ya gazie mana i bukwanu onye ebe ?kowa your nomenclature buko grin
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by presido1: 8:44pm On Mar 30, 2008
Ify i no no say u dey shark pammy nbosi uka walahi. grin grin grin grin
Anyway okpa wey i buy 4u dis easter don rotten as i no see u cool cool
Kee kwanu maka fake? grin grin grin o gwa go gi ebe tosh noo. undecided undecided undecided
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ifyalways(f): 8:59pm On Mar 30, 2008
lol
nke ahu gbasara gi.e nwere any special date for getting IUPAC nomemclature ? grin
mmanya bu onye nwuru ibe ya a nwuru,we keep passing the keske for refilling and . . tongue
Fake no nma.hehe. . . .o na ahasi m wellu wellu.
Tosh is happily married so. . . . o no nma too.
okpa ka i choro i jiri gbara m Isita? ole udika nkpari yiri nka angry embarassed angry embarassed
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by presido1: 9:05pm On Mar 30, 2008
ifyalways:

okpa ka i choro i jiri gbara m Isita? ole udika nkpari yiri nka angry embarassed angry embarassed
I say sharrraaaap grin grin grin i give what i have no be soo?
anyway i still d warm d okpa but expiring date ya wu 4th 04 08
according to d manufacturer tongue tongue Okpa Inc. PLC. embarassed embarassed embarassed
Olee kwanu? Ina enwete kwa onwe gi?
Dont Ever near that boy called IKOMI shocked shocked shocked
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by ifyalways(f): 9:27pm On Mar 30, 2008
o burukwa like that don't give me anymore.
iji okpa agbara m Isita say na aguru m di m ka i nuru na Fake anaghi enyeju m afo?i choro iji style kparia my love Fake? i hutula nga nwoke na azutara nwanyi nwoke ibe ya ihe oriri?
infact iwe abiala m.  grin
presssssss am fine jare,enjoying my hols na aka na ukwu na ugwu fake.  kiss
ka chi fooo,duty calls  grin

i si na Ikomi mere nini? nke a bu breaking news. . . .Ikomi . . .every womans dream night mare  grin
Re: Igbo Kwenu ! Kwenu Kwezo Nu ! Join Us If You Proud To Be An Igbo Guy/lady by SamMilla1(m): 12:52am On Mar 31, 2008
ifyalways:

Igbo kwenu oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
ndu mmiri na ndu azu.
Otele biri agbataobi ya birikwe ooooo
nke onye diri ya,nke anyi diri anyi
kwezuonu oooooooooo

Sam milla ndeewo,ya gazie mana i bukwanu onye ebe ?kowa your nomenclature buko grin

abum onye Enugu ngwo,

(1) (2) (3) ... (455) (456) (457) (458) (459) (460) (461) ... (579) (Reply)

Nairaland Official Igbo, Hausa and Yoruba Dictionary / Lists Of Yoruba Names And Their English Meaning. / ..

(Go Up)

Sections: politics (1) business autos (1) jobs (1) career education (1) romance computers phones travel sports fashion health
religion celebs tv-movies music-radio literature webmasters programming techmarket

Links: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 50
Disclaimer: Every Nairaland member is solely responsible for anything that he/she posts or uploads on Nairaland.