Stats: 3,191,388 members, 7,944,002 topics. Date: Monday, 09 September 2024 at 09:51 AM

The Preacher's Son!!! - Literature (117) - Nairaland

Nairaland Forum / Entertainment / Literature / The Preacher's Son!!! (510099 Views)

The Preacher's Son III: Diary Of A Player / The Preacher's Son II: The Other Side Of Life!!! (2) (3) (4)

(1) (2) (3) ... (114) (115) (116) (117) (118) (119) (120) ... (154) (Reply) (Go Down)

Re: The Preacher's Son!!! by Nobody: 7:42pm On Oct 31, 2013
Chai, udu wack!
Man must wack!
Re: The Preacher's Son!!! by lekinz(m): 7:46pm On Oct 31, 2013
The rock5555: Make una leave my Teephar alone o. Come girl come siddon near me, no mind ritababe, if Daniel catch her she go know.

Mtn never still gree me o, maybe i go put my Phone number on my signature for recharge card tins latergringrin am not joking....

@trendii tee-better hold that ur bouncer husby well o

Typing jare....

Don't interfere Oooo
Re: The Preacher's Son!!! by trendiitee(f): 8:32pm On Oct 31, 2013
lekinz:

U should know i was only joking....I can't let her sit beside me now!!!
It had betta be a joke ooo ehnehn
Re: The Preacher's Son!!! by kingphilip(m): 10:10pm On Oct 31, 2013
Danpersie31: am happy wit u nw rock.kingphilip dnt u tink its high time we met each other?bt let me say i ll organise a match wit ur area{kabayi ba?}hw abt dat?
And nice update there
match? No no no
d meeting make we make am sunday evening den jst hala me wit d number wey de my signature

rock hope u mix some shit join the food chop ba

where is winnie and miz~xpensive now
Re: The Preacher's Son!!! by ritababe(f): 12:09am On Nov 01, 2013
ROCK SAY HE WILL UPDATE 11,

****SET MY ALARM 11:05**** MY ALARM WOKE ME UP**** I CLICK ON THE PREACHER'S SON****SEE NO NEW UPDATE****ANGRILY THROW MY PHONE AWAY AND GO BACK TO DREAMLAND
Re: The Preacher's Son!!! by s3nn2x(m): 12:12am On Nov 01, 2013
Re: The Preacher's Son!!! by Nobody: 12:23am On Nov 01, 2013
Uduak nah only 3 dosages u give me today after our peaceful resolution on 4 dosages. Shey u no know say that one sef fit cause kasala.
Anyway if e no be Uduak e still no go be Uduak. I dey gbadun u big time,more nitro to ur writing faculty

Re: The Preacher's Son!!! by arabanibaba: 7:20am On Nov 01, 2013
[quote author=ritababe][b]ROCK SAY HE WILL UPDATE 11,

****SET MY ALARM 11:05**** MY ALARM WOKE ME UP**** I CLICK ON THE PREACHER'S SON****SEE NO NEW UPDATE****ANGRILY THROW MY PHONE AWAY AND GO BACK TO DREAMLAND

IF YOU WANT SELL THE PHONE FOR SECOND HAND PLEASE I WANT BUY
Re: The Preacher's Son!!! by Therock5555(m): 7:26am On Nov 01, 2013
@ritababe- abeg no vex o, na my yeye Area Nepa cus me not to update.

@aranibaba-u better dont collect my ritababe fone, cus daniel go nack u apkaco

@peterjosh-abeg no kasala again, na pepa cus am

@Chiamaka- u scarce o, dats my name jare.

@lekinz-sorry for poking mymouth siregringrin

api new month all of you. Abeg make i go find where to charge my phone.

Good morning y'all.

Still i ROCK
Re: The Preacher's Son!!! by Therock5555(m): 7:27am On Nov 01, 2013
ritababe: ROCK SAY HE WILL UPDATE 11,

U for begin bombard me with extra cool na, i for tell you dey story with mouthgringrin
Re: The Preacher's Son!!! by 360prince(m): 7:38am On Nov 01, 2013
The rock5555: See una by 11pm lets hope my ba3 carries me or nepa brings light o.

Good evening folks.

Still i ROCK
. Rock is like you want me to terrorize this thread before you will start saluting. Right?

Good morning to you and everyone in this thread, follow the ROCK to MOUNTAIN. smiley
Re: The Preacher's Son!!! by 360prince(m): 7:43am On Nov 01, 2013
The rock5555: So i leave una for 12hrs and una don turn to Boko Haramists for my thread, una just dey hold una neck from Ritababe supposed Virginity to her trip to Russia.

Then una come dey drag between Foxy osama and skyscraper to peter josh. Abeg joor make una rest, no more fighting and derailing again.

I had serious emergency work today so i could not update, bu God grace i go give una 4 updates tomorow.

Make i type small b4 sleep carry me.

@O1emek- next update dedicated to u.

@360prince- u better leave Princesa o, she don pass ur power
. She never pass my power oh. smiley and besides we be......
Dont worry the rock, all her powers will be taken care of when ever we meet .
Re: The Preacher's Son!!! by Nobody: 7:58am On Nov 01, 2013
*sets my alarm clock for 11am*
Re: The Preacher's Son!!! by Nobody: 8:02am On Nov 01, 2013
The rock5555: See una by 11am lets hope my ba3 carries me or nepa brings light o.

Good morning folks.

Still i ROCK
Re: The Preacher's Son!!! by Uthman51(m): 8:44am On Nov 01, 2013
ROCK U OWN ME 7DAYS VIGIL...cuz of u I no sleep yesternyt.make I no see u sleep from 2day ooo
Re: The Preacher's Son!!! by lekinz(m): 9:26am On Nov 01, 2013
trendii tee:
It had betta be a joke ooo ehnehn

Yes it is dear...grin grin grin grin
Re: The Preacher's Son!!! by lekinz(m): 9:27am On Nov 01, 2013
The rock5555: See una by 11pm am lets hope my ba3 carries me or nepa brings light o.

Good evening folks.

Still i ROCK
Re: The Preacher's Son!!! by ritababe(f): 9:34am On Nov 01, 2013
****woke up took my other phone open nairaland****click on the preacher's son****still no update......THROW THE PHONE AWAY AGAIN AND DO HOUSE WORK**** after working took my third phone still click on same page still no update****THROW THE THIRD PHONE ON GUTTER ANGRILY
Re: The Preacher's Son!!! by Spactacle(m): 9:40am On Nov 01, 2013
@rock tanks for d dedication....

Ave been on d hospital bed since yesterday mawnin..its been hell for me for d past 26hours..and reading ur story dis mawnin did alot of help to me.
Tanks for makin me lauf..u rock...

Gud mawnin to all d preacher's son family...love y'all...
Re: The Preacher's Son!!! by Spactacle(m): 9:42am On Nov 01, 2013
ritababe: ****woke up took my other phone open nairaland****click on the preacher's son****still no update......THROW THE PHONE AWAY AGAIN AND DO HOUSE WORK**** after working took my third phone still click on same page still no update****THROW THE THIRD PHONE ON GUTTER ANGRILY

dont worry dear..we're gonna flog him koboko as soon as he gets here......

No veX oo
Re: The Preacher's Son!!! by ritababe(f): 10:05am On Nov 01, 2013
The rock5555:

U for begin bombard me with extra cool na, i for tell you dey story with mouthgringrin

i dont make extra cool.....
I be dey online for 2go but u nor cum
Re: The Preacher's Son!!! by paccuni(m): 11:21am On Nov 01, 2013
Una dey talk lyk say d tin dey easy,@rock,u dey try!
Re: The Preacher's Son!!! by kingphilip(m): 11:23am On Nov 01, 2013
ritababe:

u self de 2go? Pm me ur id or jst add me wit my number wey de my signature

d rock shey akwanga neva give u lite to take charge come update
Re: The Preacher's Son!!! by kingphilip(m): 11:30am On Nov 01, 2013
paccuni: Una dey talk lyk say d tin dey easy,@rock,u dey try!
shey na we send am make him start the thread abi na we force am make him tell us say him go update by 11pm
Re: The Preacher's Son!!! by Jumizie13(f): 1:55pm On Nov 01, 2013
kingphilip:
Y u no tell me say d yeye boi neva update?
Re: The Preacher's Son!!! by 01emek(m): 2:02pm On Nov 01, 2013
Mhen udu wack your last update was really iritating!!( fold my mat,throw away the empty bottle of alomo and went to sleep)
Re: The Preacher's Son!!! by Daniel2802(m): 3:28pm On Nov 01, 2013
ritababe:

dear dont worry, e don dedicate two for me.... So we go share am one one, i try abi
U try wela wela but u fit pm me or drop ur 2go id
Re: The Preacher's Son!!! by WisdomMe(m): 4:08pm On Nov 01, 2013
Jumizie13: .
Y not start ur own thread com gist us on how ur cousins take dey Bleep shege comot frm ur eyes. Mumu, u tink say 2 type dey easy
Re: The Preacher's Son!!! by kingphilip(m): 4:55pm On Nov 01, 2013
Wisdom-Me:
Y not start ur own thread com gist us on how ur cousins take dey Bleep shege comot frm ur eyes. Mumu, u tink say 2 type dey easy
why u de take am personal now even if na rock him no go respond dis way oya apologise to her
Re: The Preacher's Son!!! by Therock5555(m): 5:40pm On Nov 01, 2013
Wisdom-Me:

Taar brudah, thats too harsh, abeg apologise cus na Jumizie be my first lady oo, pls no insult abeg, even if she yab me i like am.

Na my queen o, infact no more dedication of update to u.

01emek: Mhen udu wack your last update was really iritating!!( fold my mat,throw away the empty bottle of alomo and went to sleep)

Abeg drop that mat and go buy another Alomo, no more irritating things, or am thinking.

Jumizie13: .

Bcus you my yeye babe never commentgringrin

kingphilip:
shey na we send am make him start the thread abi na we force am make him tell us say him go update by 11pm

No worry sir, i always bear the consequences of all my actions.

paccuni: Una dey talk lyk say d tin dey easy,@rock,u dey try!

Thank u sire

ritababe:

I was on 2go, but i was in offline mood, i just come change status and run back

Spactacle: @rock tanks for d dedication....

Ave been on d hospital bed since yesterday mawnin..its been hell for me for d past 26hours..and reading ur story dis mawnin did alot of help to me.
Tanks for makin me lauf..u rock...

Gud mawnin to all d preacher's son family...love y'all...

Get well soon man and dont forget to bleep those nurses

ritababe: ****woke up took my other phone open nairaland****click on the preacher's son****still no update......THROW THE PHONE AWAY AGAIN AND DO HOUSE WORK**** after working took my third phone still click on same page still no update****THROW THE THIRD PHONE ON GUTTER ANGRILY

Madam abeg take this new fone, pls dont leave me, just kepp on coming back to read more. But see as u don break all ur 3310fones, oya handle this techno fone. BB dey jare, oya start pinging from Madawaki head

Uthman51: ROCK U OWN ME 7DAYS VIGIL...cuz of u I no sleep yesternyt.make I no see u sleep from 2day ooo

Ehya, you don try, abeg take one cup of kunu from kingphilip hand, i go soon dedicate update to u

Good evening all of una, abeg bear with me, na Mtn and Nepa dey do me shege.

Make i reach church come back.
Re: The Preacher's Son!!! by WisdomMe(m): 6:12pm On Nov 01, 2013
If u update I go den apologies
Re: The Preacher's Son!!! by Therock5555(m): 7:22pm On Nov 01, 2013
Typing....

(1) (2) (3) ... (114) (115) (116) (117) (118) (119) (120) ... (154) (Reply)

Literature/Writing Section's "Chat Central!" / Letting Go By Audrey Timms / Man Wey Dey Reason

Nairaland - Copyright © 2005 - 2024 Oluwaseun Osewa. All rights reserved. See How To Advertise. 73